domingo, 29 de julio de 2007

No vull ser un hikikomori

Quan comensa a caure el capvespre i la nit comens a pensar amb tot lo que li va pasa a nen Harry. Amb totes ses desgracies i aventures que li pasen i que jo encara no he vist refugiada en mil escuses de vespres on casi casi podem tenir una cita i trobarnos a aquella sala tan gran on ell es el centre de totes les mirades, no me pot veure a mi entre la multitud seguint els seus pasos i els seus somnis. Tantes nits que m'he acostat a la porta principal de l'habitacio per trobarlo alla dintre fent de les seves, pero al final he sortit correntsos a la recerca de un altre cosa, d'una altre noi. I he conduit allunyantme cada pic mes d'ell i de tots aquells que l'envolten, en nits fosques o simplement m'he quedad aprop de la casa sense entra amb una companyia agradable que ha resultat ser mes agradable i reconfortant per jo. el noi del collar sexy, perque no m'ensenyes a divertirme com ho feis voltros que no teniu res que vos fermi?

No hay comentarios: